M-am mutat cu toti prietenii mei într-un bol nou!
De-acum #iubescsalatele pe eisberg-romania.ro

Vă aștept!
Madame de Frisée

Acest site va fi închis pe data de 17 decembrie 2018
Ce să mănânci să trăieşti 100 de ani!

Este ştiut că mâncarea are un rol decisiv în menţinerea sănătăţii organismului, dar anumite alimente vă pot intineri de-a dreptul. Nutriţionişti din întreaga lume au alcătuit o listă cu 12 astfel de alimente care au cel mai mare impact asupra longevităţii vieţii. În plus, ele au şi un gust delicios, o adevărată plăcere să le consumi. De la legume şi frunze de salată, la ciocolată și vin (da, într-adevăr!), iată ce trebuie să mâncăţi sau să beţi, după caz, pentru a vă sărbători centenarul.

1. Legumele din familia crucifere (brocoli, conopidă, varză de Bruxelles, hrean, gulie, nasturel, richidi, rucola, varză chinezească) – sunt un bun aliat al prevenirii cancerului

2. Apa – hidratarea reduce considerabil riscul apariţiilor cheagurilor de sânge

3. Fructele de pădure – căpşunile, afinele, murele, zmeura sunt printre cele mai bogate fructe când vine vorba de antioxidanţi care ajută la prevenirea bolilor şi la deteriorarea celulelor

4. Roşiile reprezintă şi ele o sursă de antioxidanţi licopeni care au proprietăţi antiproliferative (inhibă dezvoltarea celulelor canceroase)

5. Legumele cu frunze verzi – dacă mănânci 100 de grame de frunze verzi în fiecare zi, ficatul tău rămâne tânăr

6. Cafeaua – te ţine departe de apariţia maladiilor Parkinson sau Alzheimer

7. Ceaiul verde – este un aliat puternic împotriva bolilor de inimă şi al cancerului

8. Probioticele, pe care le găsim în alimente precum iaurturi, kefir, murături sau varză murată – sunt acele “bacterii” bune care ajută intestinul şi stimulează imunitatea

9. Peştele – cercetătorii au descoperit că centenarii consumă mai puţină carne şi mai mult peşte. Aşadar consumă de două-trei ori pe săptămână peşte. Încearcă somon, anşoa, macrou care conţin într-un procent mare de Omega 3

10. Fasolea şi legumele – cei mai în vârstă oameni din lume sunt mari consumatori de legume, în special fasole, plină de proteine şi fibre.

11. Cerealele integrale – fibrele pe care le conţin fac bine intestinului şi protejează organismul de cancer şi de boli de inimă

12. Vinul roşu – dacă ai de gând să bei ceva, măcar să fie un vin roşu, de calitate! Vinul ajută organismul să absoarbă antioxidanţi. În plus, să te bucuri de un pahar de vin roşu în compania celor dragi, reduce stresul şi implicit creşte calitatea vieţii tale.

Hai noroc şi sănătate! Ne vedem pe la 100!

sursa

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citeste mai mult