M-am mutat cu toti prietenii mei într-un bol nou!
De-acum #iubescsalatele pe eisberg-romania.ro

Vă aștept!
Madame de Frisée

Acest site va fi închis pe data de 17 decembrie 2018
Avem valoare! Suntem în top 100 al celor mai hrănitoare alimente!

Dacă încercăm să ne imaginăm alimentul perfect, acesta ar trebui să conțină toți nutrienții necesary organismului, și asta în doze proporționate. Evident, un asemenea aliment nu există – cel puțin nu în mod natural.
Ce putem face, însă, este să combinăm alimente care conțin acești nutrienți astfel încât să-i dăm organismului ceea ce îi trebuie.

Iar salatele sunt modul ideal în care putem face acest lucru, pentru că e modul cel mai rapid, ușor și natural de a combina, cu gust, alimente care ne mențin organismul sănătos și mulțumit!

Preluând o cercetare academică americană, BBC Future a publicat un Top 100 al celor mai hrănitoare alimente naturale – diverse tipuri de carne, legume, fructe.

Semințele de migdale conduc – poate nu surprinzător pentru cunoscători – acest top, cu un scor nutritiv de 97 (dintr-un maxim de 100, potrivit evaluării făcute de oamenii de știință preluați de BBC). Migdalele sunt bogate în acizi grași mono-nesaturați, contribuie la sănătatea sistemului cardio-vascular și ajută în prevenirea și combaterea diabetului.
Vă lăsăm să parcurgeți lista, nu înainte de a menționa câteva dintre prietenele noastre, salatele și ingredientele de bază din ele.
Locul 5 : Semințele de chia, cu un scor nutritiv de 85 – bogate în fibre dietetice, proteine, vitamine și acizi fenolici și alinolenici.
pumpkin-seeds-1489510_1920Locul 6: Semințele de dovleac (scor nutritiv 84) – printre cele mai bogate surse vegetale de fier și magneziu.
Locul 9: Sfecla roșie (frunzele – scor nutritiv 70) – bogate în calciu, fier, Vitamina K și grupul de vitamine B (mai ales riboflavină).
Locul 15: Mazărea verde (scor nutritiv – 67) – nivel ridicat de fosfor, fier, zinc, magneziu, cupru și fibre.
pea-1205673_1920
Locul 18: Ceapa verde (scor nutritiv – 65) – printre cele mai bune resurse de vitamina K, ceapa verde este bogată și în cupru, fosfor și magneziu.
Locul 19: Varza roșie (scor nutritiv – 65) – bogată în vitamine
Dintre prietenele Madamei de Frisée, menționăm spanacul (locul 24), salata romaine (locul 35), pătrunjelul (locul 44), nucile (locul 46), lăptuca (locul 48), salata Iceberg (locul 59), rucola (locul 64), prazul (locul 71), Lollo Rosso (locul 72) sau semințele de rodie (locul 84).

Acest site foloseste cookie. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citeste mai mult